Kreacji wykorzystuje różnorakie narzędzia
Postrzeganie firmy wpływa na jej sukces marketingowy i w efekcie na osiągane zyski. W kreacji wykorzystuje się różne narzędzia. Do najnowszych należy reklama świetlna, w ramach której wyróżnia się m.in. podświetlane litery przestrzenne, spoty emitowane na ekranach umieszczonych w różnych częściach miasta.
Promocja podświetlona statyczna, choćby bilbord
Reklama świetlna (zwłaszcza na ekranach) ma tę przewagę nad innymi formami reklamy zewnętrznej, że pozwala stworzyć bardziej lub mniej dynamiczny przekaz - tak samo jak film promocyjny w telewizji (tyle że jest emitowana bez dźwięku) albo niektóre odmiany reklamy internetowej. Reklama świetlna nie jest statyczna, jak choćby bilbord czy ogłoszenie w prasie.
Czy taka forma przekazu jest skuteczna? Oczywiście, gdyż bazuje na obrazie, czyli nie wymaga od odbiorców dużego skupienia, co niektórych bardzo zniechęca. Większość ludzi to typ wzrokowców, więc reklama świetlna jest najlepszym narzędziem, aby dotrzeć do świadomości takich potencjalnych nabywców oferowanych przez nas dóbr.
Dowodzą analizy realizowane wszelakie organizacje
Operowanie obrazem czyni reklamę świetlną jednym z najskuteczniejszych instrumentów w dziale reklamy zewnętrznej. Dowodzą tego badania przeprowadzane przez różne organizacje biznesowe, marketingowe i konsumenckie.
Poza tym reklama świetlna w postaci spotów emitowanych na telebimach jest czymś stosunkowo nowym, świeżym, a to zawsze ma przewagę nad czymś, do czego zdążyliśmy się przyzwyczaić. Właśnie tym tłumaczy się spadającą skuteczność kreacji dokonywanych za pomocą bilbordów.